Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

BaptistKirkens Ressourcebank

Ressourcebank_LogoRessourcebanken vil over tid komme til at rumme en række tilbud, forslag, muligheder, idéer til menighederne med henblik på opfyldelse af BaptistKirkens vision:

BaptistKirken er et synligt fællesskab af levende menigheder,
der har en autentisk, Kristus-centreret ledelse,
som udruster og opmuntrer til missional tjeneste.

Se også Værktøjskassen > Teologisk Forum

Ansøgningsskema til Mission i Danmark

Vejen – en fælles trosrejse

Et tilbud fra Poul Asger Beck om et forløb til grundlæggende fornyelse af menighedslivet.

Kunsten at navigere i forskellighed

Et tilbud fra Simon Skårhøj om at styrke samarbejdet i menigheden.

Fremtidens kirke

Et tilbud fra Jan Kornholt om inspiration og hjælp til at blive fremtidens kirke.

Skal din menighed blive endnu bedre til misison og discipelskab

Information om Kirke Planter Net, der arbejder i 2-årige processer hovedsageligt ud fra læringsnetværk.

Hjælp til evangelisationsprojekter i menighederne

Tilbud fra organisationen International Commision om hjælp til menighedens egne evangelisationsprojekter. International Commisions stiller teams til rådighed.